CORONAVIRUS | HEPRO NEEMT EXTRA MAATREGELEN

HEPRO houdt de ontwikkelingen rondom de uitbraak van het coronavirus nauwlettend in de gaten en neemt op dagelijkse basis maatregelen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. De veiligheid en gezondheid van medewerkers en klanten staan daarbij voorop, evenals de continuïteit van HEPRO en de dienstverlening en service aan klanten. Daarom hebben wij de onderstaande maatregelen in acht genomen. Heeft u hier vragen over? Neem contact op met onze klantenservice.

In de onderstaande veelgestelde vragen hebben we geprobeerd om u antwoord te geven op uw vragen met aanzien van het coronavirus en de dienstverlening van HEPRO.

Showrooms alleen op afspraak te bezoeken:

Per direct zijn onze showrooms in Zuidbroek & Hillegom gesloten voor publiek, in ieder geval tot 1 juli 2020. U kunt de showroom alleen bezoeken op afspraak. Voor een afspraak kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: 085-1122007, online@hepro.nl en via uw HEPRO adviseur.

U heeft een afspraak in de showroom:

Als gevolg van het coronavirus hebben we extra maatregelen genomen. Een van deze maatregelen is dat de showrooms alleen te bezoeken zijn op afspraak. Heeft u een afspraak in de showroom en bent u klachten vrij? Dan nodigen we u van harte uit. Echter houden we wel meer afstand en maken we extra schoon. Daarnaast schudden we geen handen en we vragen iedereen om in de elleboog te hoesten of te niezen. De adviseurs en u houden minimaal 1,5 meter afstand en daarnaast is het advies om uw handen regelmatig met water en zeep te wassen. 

Heeft u corona klachten? Dan kan de afspraak helaas niet doorgaan. Klachten kunnen zijn dat u verkouden bent, u hoest en/of koorts heeft. 

Kunt u besmet raken met het coronavirus via producten of het aanraken van oppervlakten? (bijvoorbeeld producten in de showroom.)

Het coronavirus verspreidt zich via mensen en dieren. Buiten het lichaam kan het virus niet goed overleven. De kans dat u besmet raakt via het aanraken van producten of oppervlakten is erg klein. Neem de maatregelen die gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken en was regelmatig uw handen.

We doen er alles aan om bereikbaar te blijven voor onze klanten. De gezondheid van onze medewerkers en de klanten staat daarbij voorop. We hopen op uw begrip.

U heeft een afspraak met de adviseur / Een adviseur komt bij u op thuisbezoek:

Wanneer u een afspraak heeft gepland met een HEPRO adviseur hanteren wij de volgende maatregelen.

  • De HEPRO adviseur zal u een dag voor de afspraak bellen om de afspraak te bevestigen dan wel te wijzigingen. Een afspraak wordt gewijzigd als u verkouden bent, hoest of koorts heeft
  • De HEPRO adviseur zal u niet de hand schudden
  • De HEPRO adviseur houdt 1,5 meter afstand
  • De HEPRO adviseur komt alleen opmeten en zal de belangrijkste informatie met u ter plaatse doornemen
  • Het uitwerken van uw offerte zal niet langer op locatie plaatsvinden. De HEPRO adviseur zal na de afspraak de offerte uitwerken en emailen
  • Onze HEPRO adviseurs zijn goed bereikbaar via email en telefoon. Onze voorkeur gaat uit naar het beantwoorden van vragen op afstand 

Een afspraak maken met de HEPRO adviseur

U wilt een afspraak maken met een HEPRO adviseur? Dat kan. Wel hanteren wij maatregelen. U kunt een afspraak maken via 085-112 20 07 of via online@hepro.nl. De HEPRO adviseur neemt de aanvraag met u door en bepaald of een huisbezoek binnen de mogelijkheden valt.

U wilt een offerte aanvragen:

HEPRO offertes kunt u eenvoudig via de website aanvragen. We kunnen u op afstand tevens een indicatie geven over de montageprijzen. U kunt op verschillende manieren een offerte aanvragen:

  • Via de website: U vult eenvoudig de maten in van uw kozijnen (meet uw huidige kozijnen op van muur tot muur)
  • Via het contactformulier: U plaats een beschrijving van uw aanvraag, het liefst met afmetingen en laat uw NAW gegevens achter. Vervolgens koppelen wij u aan een adviseur bij u in de buurt
  • Via telefoon: Onze klantenservice is elke werkdag geopend van 08:00 uur tot 17:00 uur. Ook telefonisch kunnen wij u helpen bij het aanvragen van een offerte en/of al uw overige vragen beantwoorden
  • Onze showrooms in Hillegom & Zuidbroek zijn gesloten. De showrooms zijn alleen op afspraak te bezoeken.
  • Via email kunt u tevens een offerte aanvraag plaatsen. Neem de afmetingen van uw huidige kozijnen op (u meet van muur tot muur) en maak als het kan foto’s van uw huidige situatie. Zowel binnen als buiten. Op deze manier kan de HEPRO adviseur eenvoudig op afstand een offerte voor u opmaken

U heeft een inmeet-, montage- of service afspraak

Wanneer er voor u een inmeet-, montage- of service afspraak is gepland kan deze doorgaan zolang we samen de maatregelingen van de RIVM hanteren. Hierbij is een van de belangrijkste maatregelen dat u een afspraak afzegt wanneer u corona klachten ervaart. Het liefst 24 uur voordat de afspraak plaatsvindt. Echter dienen we vervolgens een nieuwe afspraak in te plannen. We vragen hiervoor uw begrip. 

Ervaart u geen klachten? Dan kan uw afspraak plaatsvinden, mits er voldoende afstand wordt bewaard.