• 25 jaar ervaring - Uitstekende kwaliteit & service
  • Eigen NL productie - Hoogwaardige kozijnen, directe besparing!!
  • Kozijnen met montage - Ontzorging met gecertificeerde monteurs
  • KOMO Keurmerk - Gecontroleerde kwaliteit volgens Nederlands bouwbesluit
  • 25 jaar ervaring - Uitstekende kwaliteit & service

Retourneren

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht omtrent de levering volgens onze procedure regels, zoals hieronder is benoemd, te volgen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen. 

1.     Schades of leveringsfouten:
Is het ontvangen pakket incompleet of defect? Meld dit dan zo snel mogelijk, u heeft hiervoor na aflevering 24 uur de tijd. Omschrijf duidelijk wat de schade of het defect is en voeg hierbij zichtbare schade foto’s toe.  Stuur ons een e-mail (online@hepro.nl) met onderstaande zaken:

  • Een duidelijke omschrijving van het gebrek of de schade. Graag ook een foto met daarop zichtbare schade
  • Vermeld altijd uw naam (of de naam waaronder is besteld) en het ordernummer
  • Na ontvangst van de melding geven wij u reactie, met indien van toepassing de retourinstructies

2.     Retournering; defect artikel binnen of buiten de garantieperiode:
Heeft u binnen de garantieperiode een defect artikel, mail ons dan naar online@hepro.nl met uw gegevens en een korte omschrijving van de klacht. U ontvangt dan via de e-mail instructies.

LET OP: Mocht blijken dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn wij genoodzaakt u alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen.  

Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Neem dan via de mail contact met ons op.

3.     Retourneren - binnen 14 dagen:
Wij bieden een zichttermijn van 14 dagen, deze gaat in op de dag dat u de producten ontvangt. Binnen dit tijdsbestek kan een product, graag met opgaaf van reden, geretourneerd worden. Wij hanteren een verwerkingstijd van 5 werkdagen na ontvangst. Het terugstorten van het aankoopbedrag zal (na ontvangst van de retour) op werkdagen geschieden en teruggestort worden via de betaalmethode waarmee u betaald heeft.  Dit betreft het gehele aankoopbedrag exclusief verzend- en retourneerkosten. Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

Bij een retour die valt onder "Retournering - binnen 14 dagen" zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

4.     Retourinstructies - binnen 14 dagen:
Producten dienen schoon, compleet en in originele verpakking retour gestuurd te worden. Het pakket wordt geleverd met een kartonnen doos, gebruik deze ook om uw artikelen terug te sturen, zodat de originele verpakking intact blijft. Incomplete, beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en/of vergoeding in aanmerking.

5.     Retourformulier
De pakbon en het retourformulier moeten meegestuurd worden voor een correcte verwerking van uw retour, anders kan deze niet in behandeling worden genomen.

Klik hier om het retourformulier te downloaden

Onze gegevens:
HEPRO
EG-weg 10-12
9636 HX Zuidbroek
Tel: 085 - 112 20 07 
E-mail: online@hepro.nl

Vragen?

Heeft u naar aanleiding hiervan nog vragen? Mail ons gerust uw vraag en wij reageren binnen één werkdag.
 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht omtrent de levering volgens onze procedure regels, zoals hieronder is benoemd, te volgen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen. 

1.     Schades of leveringsfouten:
Is het ontvangen pakket incompleet of defect? Meld dit dan zo snel mogelijk, u heeft hiervoor na aflevering 24 uur de tijd. Omschrijf duidelijk wat de schade of het defect is en voeg hierbij zichtbare schade foto’s toe.  Stuur ons een e-mail (online@hepro.nl) met onderstaande zaken:

2.     Retournering; defect artikel binnen of buiten de garantieperiode:
Heeft u binnen de garantieperiode een defect artikel, mail ons dan naar online@hepro.nl met uw gegevens en een korte omschrijving van de klacht. U ontvangt dan via de e-mail instructies.

LET OP: Mocht blijken dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn wij genoodzaakt u alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen.  

Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Neem dan via de mail contact met ons op.

3.     Retourneren - binnen 14 dagen:
Wij bieden een zichttermijn van 14 dagen, deze gaat in op de dag dat u de producten ontvangt. Binnen dit tijdsbestek kan een product, graag met opgaaf van reden, geretourneerd worden. Wij hanteren een verwerkingstijd van 5 werkdagen na ontvangst. Het terugstorten van het aankoopbedrag zal (na ontvangst van de retour) op werkdagen geschieden en teruggestort worden via de betaalmethode waarmee u betaald heeft.  Dit betreft het gehele aankoopbedrag exclusief verzend- en retourneerkosten. Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

Bij een retour die valt onder "Retournering - binnen 14 dagen" zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

4.     Retourinstructies - binnen 14 dagen:
Producten dienen schoon, compleet en in originele verpakking retour gestuurd te worden. Het pakket wordt geleverd met een kartonnen doos, gebruik deze ook om uw artikelen terug te sturen, zodat de originele verpakking intact blijft. Incomplete, beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en/of vergoeding in aanmerking.

5.     Retourformulier
De pakbon en het retourformulier moeten meegestuurd worden voor een correcte verwerking van uw retour, anders kan deze niet in behandeling worden genomen.

Klik hier om het retourformulier te downloaden

Onze gegevens:
HEPRO
EG-weg 10-12
9636 HX Zuidbroek
Tel: 085 - 112 20 07 
E-mail: online@hepro.nl

Vragen?

Heeft u naar aanleiding hiervan nog vragen? Mail ons gerust uw vraag en wij reageren binnen één werkdag.