• 25 jaar ervaring - Uitstekende kwaliteit & service
  • Eigen NL productie - Hoogwaardige kozijnen, directe besparing!!
  • Kozijnen met montage - Ontzorging met gecertificeerde monteurs
  • KOMO Keurmerk - Gecontroleerde kwaliteit volgens Nederlands bouwbesluit
  • 25 jaar ervaring - Uitstekende kwaliteit & service
Ontvang nu 10% korting op kunststof kozijnen, deuren & schuifpuien!

Service & onderhoud van uw kozijnen

Heeft u kozijnen, deuren of een schuifpui van HEPRO? Ook dan staat onze service monteur voor u klaar zodat u optimaal kunt blijven genieten van uw kozijnen. Omdat er verschillende wensen zijn hebben wij verschillende opties zodat u kunt kiezen welke manier van onderhoud het beste bij u past. 

HEPRO onderhoudscontract 

Kunststof en aluminium kozijnen zijn zeer onderhoudsvriendelijk, echter zeggen wij altijd dat ook deze materialen onderhoud nodig hebben en met name het hang- en sluitwerk. Wanneer u uw kozijnen en deuren periodiek onderhoud zal dit de levensduur verlengen, blijft het materiaal langer mooi en gebruiksvriendelijk. Bij HEPRO verzorgen wij voor onze klanten het periodiek onderhoud. Een keer per jaar komt onze eigen service monteur bij u langs om uw kozijnen en deur af te stellen. Daarnaast worden uw kozijnen gereinigd en gesmeerd. Wist u dat met een HEPRO onderhoudscontract u overmatige slijtage en gebreken aanzienlijk kunt beperken? Een ander voordeel van het onderhoudscontract is dat u de standaard fabrieksgarantie op het hang- en sluitwerk verlengd van 2 jaar naar maar liefst 10 jaar. De voorwaarde is wel dat de kozijnen door ons zijn geplaatst en dat u het contract afsluit binnen 2 maanden. 

Een ander voordeel van het onderhoudscontract is dat als u een probleem ervaart de service monteur kosteloos bij u langskomt. U bespaart daarmee minimaal €128,- 

Eenmalig reparatieverzoek

Heeft u geen onderhoudscontract afgesloten en onder vindt u problemen met uw HEPRO kozijnen? Ook dan staat onze service monteur voor u klaar. U kunt een eenmailg reparatieverzoek indienen via onze website. Het is belangrijk dat u zo goed mogelijk uw probleem omschrijft. Vervolgens zal de service monteur telefonisch contact met u opnemen voor het inplannen van de afspraak. Heeft u een acuut probleem? Zoals niet kunnen sluiten van de voor of achterdeur of lekkage? Neem dan direct telefonisch contact met ons op.